سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

ما در پایگاه خبری انارما از داوطلبان اناری خواسته‌ایم در یک نظرخواهی بگویند در این آزمون قبول شده‌اند یا خیر

به گزارش ” انارما ” ؛ آزمون استخدام مس برگزار شد و نتایج آن نیز پس از وعده‌های فراوان بالاخره اعلام گردید. در این آزمون یک هزار و ۵۰۰ نفر پس از تایید دانشگاه و قبولی در آزمون از شهرستان های انار ، رفسنجان و شهربابک  ، مصاحبه می شوند و در نهایت ۵۰۰ نفر به شرکت افق مس معرفی می شوند ، که بر اساس گفته‌ها در این آزمون قرار بوده تقریب ۹۰ نفر  سهمیه از بین ۵۰۰ نفر به شهرستان انار اختصاص پیدا کند اما اکنون که نتایج اعلام شده، مشخص گردیده آماری قبولی‌ها داوطلبان اناری ناچیز بوده است.

ما در پایگاه خبری #انارما از داوطلبان اناری خواسته‌ایم در یک نظرخواهی بگویند در این آزمون قبول شده‌اند یا خیر .

کسانی که قبول شده‌اند عدد ۱ و کسانی که مردود شده‌اند عدد ۲ را به شماره  ۵۰۰۰۱۱۱۱۰۰۰۰۲۹۳  در سامانه پیامکی ارسال کنند. مهلت این نظرخواهی یک هفته و تا روزجمعه ۱۶ خردادماه ساعت ۱۱ شب به پایان می‌رسد.

شهرستان انار از آلودگی معادن مس در امان نیست. نتیجه یک پژوهش دانشگاهی می‌گوید افزایش غلظت آرسنیک و کادمیوم در آب‌های زیر زمینی انار ناشی از معادن مس است.

آیا انار فقط باید متحمل آلودگی مس شود اما هیچ امتیازی نگیرد؟ این حق شهرستان انار است که در استخدام‌های معادن مس سهمیه‌ داشته باشد. اینجاست که مسئولان شهرستان انار باید به دفاع برخیزند و نگذارند از مس فقط آلودگی‌اش نصیب شهرستان انار گردد. استخدام چندین جوان بیکار اناری کمترین کاری است که مدیران مس و نماینده محترم شهرستان های انار و رفسنجان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان انار با برگزاری ۲ مسابقه

مسابقات فوتسال جام رمضان ، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان انار از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آزادگان انار آغاز شد . ...

یادداشت های خصوصی