جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

نشست هم اندیشی مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، روز گذشته (۱۸ شهریور) در نشست با مسئولین شهرستان انار به منظور هم اندیشی در خصوص دوره مسابقات قرآنی مدهامتان؛ همت مسئولین این شهرستان در میزبانی از رویداد قرآنی شرافتمندانه و فاخر قرآنی«مدهامتان» را ستود و گفت: این جشنواره در کل کشور اما با تفاوت هایی برگزار می شود.

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزاری این جشنواره طی چند روز به میزبانی انار و تشکیل کارگاه های آموزشی و حضور مسئولین و ارکان برگزاری مسابقه را از نقاط رو به رشد این رویداد قرآنی در استان کرمان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته به دلیل کمبود منابع با مشکلاتی مواجه شدیم اما همه پایبند و معتقد به برگزاری رویداد قرآنی مدهامتان هستیم؛ افزود: هر کس گامی در جهت ترویج قرآن چه زبانی و مالی بردارد باعث برکات فردی و اجتماعی است.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در انار به واسطه میزبانی این شهرستان از مرحله استانی جشنواره طی سه سال پی در پی؛ تصریح کرد: زیرساخت فراهم شده در انار از منابع دولتی و خیرین و… قدم اول است.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا این رویداد در فضای مجازی برگزار می شود با این دقت که چون عیب و نقص ها در فضای مجازی بیش از حقیقی دیده می شود لذا حضور در فضای مجازی حرفه ای، مطلوب و بهترین شکل باید انجام شود.

علی زهرودی، فرماندار انار هم پیشنهاد داد: بخشی از جشنواره با حضور شرکت کنندگان شهرستان میزبان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه های سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی در استان گفت: رویداد قرآنی مدهامتان می تواند در یکی از این روزها برگزار شود.

سیدحسین جعفری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار هم با بیان اینکه امسال برای چهارمین دوره قرار است میزبان این مسابقات در مرحله استانی باشیم؛ تصریح کرد: ما خادم قرآن هستیم و ستاد شهرستانی را به زودی تشکیل می دهیم تا جشنواره به بهترین وجه برگزار شود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی