سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: آنچه در فضای مجازی مبنی بر ابتلای دانش آموز شهرستان انار مشکوک به کرونا مطرح شده واقعیت ندارد.

به گزارش ” انارما ” ؛ مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار #انارما عنوان کرد: آنچه در فضای مجازی مبنی بر ابتلای دانش آموز شهرستان انار مشکوک به کرونا مطرح شده واقعیت ندارد.

وی خاطر نشان کرد بر اساس پیگیری های صورت گرفته، در شهرستان انار طی هفته های اخیر هیچ دانش آموز مثبت قطعی کرونا در این شهرستان به مراکز بهداشت و درمان مراجعه نداشته است.

میرکی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان به والدین توصیه کرد: به هیچ عنوان دانش آموزی را که تب، سرفه، آبریزش بینی، عطسه، گرفتگی بینی، اختلال در بویایی و یا سایر علائم شبیه به سرماخوردگی دارد، به مدرسه نفرستید.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت افزود: اگر در خانواده‌ای یک نفر مبتلا است، دانش آموز سالم آن خانواده نیز نباید به هیچ عنوان در کلاس های حضوری مدرسه حاضر شود، چون می‌تواند ناقل خاموش ویروس باشد و *این یک زنگ خطر است.*

لازم بذکر است دانش آموزان بدلیل شرایط جسمی و سنی خود به ندرت دارای علائم می شوند این موضوع می طلبد والدین با حساسیت بیشتری به این موضوع بنگرند و هوای سالمندان و افراد در معرض خطر را بیشتر داشته باشند.

مردم عزیز شهرستان اخبار موثق را از منابع رسمی پیگیری کنند و مطمئن باشند شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هیچ مطلبی را برای پنهان کردن از مردم ندارد و تمام هم و غم خود را برای انتشار اخبار موثق و واقعی به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

یادداشت های خصوصی