جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار گفت: دولت تدبیر واقعی را به کار گیرد تا مشکلات مردم حل شود و این مهم آرزوی ملت ایران است تا در مدت زمان باقی مانده قدم هایی برای جبران گذشته برداشته شود

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در ابتدا که این دولت روی کار آمد، وعده های بسیار خوب و دلنشینی به مردم داد که مشکلات مردم را تا ۱۰۰ روز اول حل خواهد کرد و در دوره دوم این دولت نیز با همان شعارها آمدند.

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: مردم با امید به رئیس جمهور رأی دادند؛ اما امید، دولت تدبیر و امید به مذاکره با کشورهای ۵+۱ و مسئله برجام بود و در این راستا تلاش کردند به گونه ای که قلمداد می کردند که مشکلات مردم با برجام حل می شود؛ اما متأسفانه با همه رفت و آمدهایی که صورت گرفت، نتیجه ای از برجام گرفته نشد.

وی افزود: دولت در سال های گذشته به جای آنکه به امور داخلی بپردازد و تکیه بر ظرفیت های اقتصادی داشته باشد، امید به برجام پیدا کردند و متأسفانه نه تنها برجام نتیجه ای در پی نداشت بلکه مشکلات اقتصادی کشورمان بیشتر شد و نتیجه این وضعیت، مشکلاتی است که بر سر راه مردم وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تاکید کرد: امید به برجام، امید باطلی بود و تدبیر این دولت هم تدبیر خوبی نبود؛ همان گونه که شاهد هستیم وضعیت گرانی، افزایش قیمت دلار، سکه، خودرو، مسکن و … نشان ن از این است که مردم در تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود نیز مانده اند.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به ماه های پایانی فعالیت دولت تصریح کرد: شاهد انتخاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت بوده ایم و با توجه به شناختی که از وی دارم و به دلیل تلاش هایی که در سطح استان داشته است، معتقدم که او می تواند در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور اقدامات دلسوزانه را انجام دهد.

وی بیان کرد: مسئولان و بقیه وزرا نیز نهایت تلاش خود را در مدت باقی مانده داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات مردم اقدام و چشم امید از برجام قطع و از ظرفیت های داخلی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر واقعی را به کار گیرد تا مشکلات مردم حل شود و این مهم آرزوی ملت ایران است تا در مدت زمان باقی مانده قدم هایی برای جبران گذشته برداشته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی