جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

شهردار انار گفت:  شهرداری با مجوز شورای اسلامی این شهر، ۳۵قطعه زمین را از طریق مزایده عمومی کتبی و در زمان بیستم آبان ماه جهت تامین منابع مالی به فروش می‌رساند.

به گزارش ” انارما ” ؛ علی رحیمی راد شهردار انار در نشست خبری بعدازظهر روز گذشته دهم آبان ماه  با حضور اسماعیلی رئیس شورای شهر و اصحاب رسانه شهر انار گفت:  شهرداری انار با مجوز شورای اسلامی این شهر، ۳۵قطعه زمین را از طریق مزایده عمومی کتبی و در زمان بیستم آبان ماه جهت تامین منابع مالی به فروش می‌رساند.

شهردار انار خاطر نشان کرد: املاک واقع در سطح شهر از طریق نشر آگهی مزایده عمومی وصرفاً به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت عمومی در سایت شهرداری و رسانه های سطح شهر به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

رحیمی راد با بیان اینکه آسفالت معابر یکی از دشوارترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های بهسازی شهری به شمار می‌رود، گفت: هزینه هر مترمربع آسفالت معابر شهری بین ۶۰تا ۷۰هزار تومان برآورد می‌شود و این جدای از لزوم رعایت مسائلی نظیر ممانعت از ایجاد اختلال در تردد شهری و ترافیک است.

وی اظهار کرد : عملیات احیاء و راه اندازی کارخانه قدیم آسفالت شهرداری انار توسط پیمانکار جدید و با تأمین اعتبار لازم نسبت به خرید دستگاه و به روز رسانی کارخانه اقداماتی صورت گرفته و  ظرف دو ماه آینده این کارخانه شروع به کار و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار انار گفت: میدان امام علی(ع)که در حریم شهر انار و بر سر تقاطع ( انار – امین شهر و نوق)  قرار دارد و نزدیک ۴ سال است که معطل مانده روزهای پایانی عملیات عمرانی را طی می کند و طی یک ماه آینده این میدان به بهره برداری میرسد.

وی در خصوص معطل ماندن پروژه میدان امام علی (ع) خاطر نشان کرد : اختلاف در مورد زمینی در حوالی این میدان بود  که بخشی از موقوفه غیرمتصرفی ” خواجه شریفی” به شمار می رفت که طی جلسه ای این موضوع حل و فضل شد و سند زمین موقوفه به نام شهرداری انتقال داده شد.

رحیمی شهردار انار گفت در سال جاری اجرای عملیلت بازسازی برخی از معابر را در دستور کار داریم که در این زمینه احداث بلوار سردار  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از طرح‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: این بلوار دارای تندیس و نقش برجسته از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که مجوز ازکمیته نظارت ستاد ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان را اخذ کرده و در اولین سالگرد این شهید بزرگوار نصب و افتتاح می شود.

شهردار انار خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی دیگری در شهرک علی ابن حسین ، بلوار صیاد شیرازی و بلوار سلمان فارسی شهرستان انار در حال اقدام است که با اتمام این عملیات جدولگذاری خیابان های شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پروژه پارک بانوان شهر انار، عنوان کرد: پارک بانوان انار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و با توجه به استقبال خوبی قرار گرفته لازم بذکر است ساختمان اداری این پارک تکمیل نشده و کارگران تا ساعت ۱۵ جهت تکمیل پروژه مشغول به فعالیت و ساخت این مجموعه هستند .

رحیمی با اشاره به امکانات پارک بانوان انار ، عنوان کرد: این پارک که با همکاری خانواده مرحوم علی اکبر امین و حاج محمد خادمی صورت گرفته دارای امکانات مناسبی همچون ، پیست دوچرخه سواری،سالن ورزشی، کافی شاپ، امکانات ورزشی و فضای ویژه کودکان است.

وی افزود: با افتتاح این پارک گام موثری در راستای ایجاد رفاه و ایجاد شور و نشاط در بانوان این شهر برداشته میشود .

شهردار انار در خصوص رفع سد معبر در پیاده رو و خیابان های سطح شهر عنوان کرد : یکی از وظایف شهرداری بر اساس قانون، رفع سد معابر عمومی است و به واحدهای صنفی که از حد مجاز محدوده کسب خارج و باعث سد معبر شده بودند تذکرات لازم داده شده و در روزهای آینده با وجود مسئول جدید اتاق اصناف انار مشکل رفع سد معابر عمومی به طور کامل برطرف خواهد شد.

گزارش : غلامرضائی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی