جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

اختلاف نظرها بر سر به کارگیری یکی از کارمندان آموزش و پرورش در سمّت مدیریت یکی از ادارات باعث شده تا حواشی به وجود آورد

به گزارش ” انارما “، چندین ماه است که رئیس اداره آموزش و پرورش انار دیگر به جلسات شورای اداری و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان از سوی فرماندار دعوت نمی شود.

به نظر میرسد دلیل اصلی این موضوع، اختلاف نظر زهرودی فرماندار و ناجی رئیس آموزش و پرورش انار بر سر به کارگیری یکی از کارمندان آموزش و پرورش در سمّت مدیریت یکی از ادارات است که فرماندار در این خصوص از مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواسته تا حکم این فرد را در یکی از پست های اداری مدارس انار جهت ماندن در مسئولیتش صادر کند.

جای سوال دارد که دلیل اصرار فرماندار انار بر صدور حکم مسئولیت در یکی از مدارس برای یک شخص که کارمند رسمی آموزش و پرورش انار است و طبق قانون باید بازنشسته شود چیست؟

به استناد آخرین بخشنامه معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و به موجب ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصدی بیش از یک پست سازمانی برای کلیه کارمندان دولت ممنوع است.

لازم بذکر است حتی در موارد ضروری با تشخیص مقام مسئول مافوق، تصدی موقت پست سازمانی مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بدون دریافت حقوق و مزایا برای حداکثر چهارماه مجاز است و عدم رعایت مفاد ماده فوق‌الذکر توسط هر یک از کارمندان دولت اعم از قبول‌کننده پست دوم یا مقام صادرکننده حکم، تخلف محسوب می شود.

بر این اساس از فرماندار انار انتظار میرود با استناد به قانون در این خصوص تجدید نظر کند.

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی