جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: ۳۰۰ دانش آموز از تمامی دوره های تحصیلی با ارسال بیش از ۵۶۰ اثر در پویش عطر اردیبهشت۲ شرکت کرده اند.

به گزارش انارما ؛ حمیدعلیزاده ضمن تقدیر از خدمات ارزنده فرهنگیان در ارتقا سواد رسانه ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا توسط دانش آموزان، شناخت توانمندی های دانش آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی این پویش دانست.

وی افزود: ۳۰۰ دانش آموز از تمامی دوره های تحصیلی با ارسال بیش از ۵۶۰ اثر در پویش عطر اردیبهشت۲ شرکت کرده اند.

علیزاده در ادامه گفت: تیم داوری از بین آثار ارسالی که در سه قالب کلیپ، فایل صوتی و دلنوشته ارائه گردید تعداد۶۰ اثر که بهترین و مطلوبترین آثار ارسالی بود انتخاب نموده و به پاس تلاش و زحمات دانش آموزان عزیز تقدیرنامه به همراه کارت هدیه به این عزیزان اهدا می گردد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش انار از شهردار محترم انار،امین شهر و خیرین گرانقدر که در برگزاری این پویش کمال همکاری و همراهی را نموده اند تقدیر و تشکرکرد.

وی در ادامه نیز از مدیران مدارسی که بیشترین اطلاع رسانی را در این خصوص انجام داده بودند تقدیر و تشکر به عمل آورد و تاکید کرد که در جلسه ایی ویژه با حضور اعضای شورای معاونین از مدیران این مدارس نیز تقدیر خواهد شد.

بر پایه این گزارش اسامی دانش آموزان در فایل pdf قابل مشاهده می باشد و دانش آموزان عزیز جهت دریافت تقدیرنامه و کارت هدیه خود می توانند با شماره ۰۹۱۳۳۹۳۳۹۷۲ (حمیدعلیزاده)تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی