جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

احسان اسماعیلی رئیس شورای شهر به دنبال اظهارات فرماندار انار در مورد علت عدم دعوت از اعضای شورا در جلسات شورای اداری شهرستان مطلب انتقادی شدیداللحنی خطاب به وی منتشر کرد.

به گزارش انارما ، احسان اسماعیلی رئیس شورای شهر به دنبال اظهارات فرماندار انار در مورد علت عدم دعوت از اعضای شورا در جلسات شورای اداری شهرستان مطلب انتقادی شدیداللحنی خطاب به وی منتشر کرد.

در این متن آمده:

چنانچه تا به امروز در بی لیاقتی ، ناکارامدی و عدم مدیریت شما در اداره امور شهرستان ذره ای شک داشتم اما اکنون به یقین رسیده ام که شعور سیاسی و‌ اجتماعی جنابتان هنوز در حد و اندازه به دست گرفتن فرمانداری شهرستان انار رشد نکرده و ارتقای پست شما از بخشداری ماهان  به فرمانداری شهرستان انار ظلمی بس بزرگ ، ابتدا به مردم فهیم شهر و شهرستان انار و ثانیا به شخص خودتان بوده است.
چطور میتوانید دروغی چنین بزرگ بگویید و به شعور اعضای شورای شهرو شهرستان انار و همچنین مردم انار توهین کنید.
افرادی در جایگاهی  همچون جایگاه شما بایستی اینقدر شجاعت داشته باشند تا در مقابل اشتباهی که مرتکب می شوند از مردم و نمایندگان ایشان عذرخواهی کنند.
شمایی که در ساماندهی  ادارات کوچکی همچون میراث فرهنگی- ورزش- تعزیرات حکومتی و … در این حد ناتوان هستید ، بهتر است بجای گردن کشی در مقابل مردم و نمایندگان آنها دست نیاز به سوی آنها دراز کنید و از آنها در راستای هر چه بهتر شدن امور کمک بخواهید.
در ناکارامدی شما همین بس که نزدیک به شش ماه از ریزش دیوار مدرسه سعدی (اداره میراث) میگذرد اما همچنان آن بنا به حال خود رها شده و هیچگونه اقدامی در راستای بهسازی و مرمت آن انجام نشده و حتی در جواب اعتراض برخی از اعضا ، بجای رسیدگی به وضعیت نامناسب آن اداره ، دست به اقدامات بچگانه زدید و شکایت به این و آن بردید و عجیب تر از آن در جواب اعتراضمان به استان نیز در کمال ناباوری اینگونه جواب شنیدیم ، ( به شما ربطی ندارد و اگر اتفاقی برای کسی در آن ساختمان بیفتد فرمانداری انار دیه میدهد!!!)دولت اگر اعتباری دارد پروژه های نیمه کاره خود را در شهرستان تکمیل کند ، مردم این شهر به اینگونه بذل و بخشش ها نیازی ندارد….
امروز یقین دارم به جای قفل نمودن درب نمایندگی اداره میراث فرهنگی در شهرستان ، بایستی درب اتاق جنابتان قفل میشد تا شاید در آن صورت توجه جناب استاندار بیشتر معطوف حل مشکلات شهرستان انار میگردید ، گرچه دیگر به ایشان هم امیدی نیست…
متاسفانه سال هاست  به جای انتخاب مدیران فنی و در سطح و تراز یک اجتماعی و اداری افرادی نظیر شما را در پست های مهم در شهرستان انار به کار می گمارند تا وضع شهر و شهرستان انار روز به روز بد تر شده و سرمایه های انسانی و مادی ، مهاجرت به شهرهای اطراف را برماندن در شهر انار ترجیح دهند.
بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم دعوت از نمایندگان مردم در شورای اداری شهرستان ، دروغی است بزرگ برای سرپوش گذاشتن بر ترس شما از پاسخگویی به خواسته های به حق اعضای شورای شهر و همچنین مردم است.
دعوت از نماینده ی مردم انار در مجلس ، در جلسه شورا و درخواست برگزاری جلسه با استاندار ، خواست اعضای این شورا بود که شما با دهن کجی و نادیده گرفتن این خواسته در جلسه ای ک در فروردین ماه با استاندار برگزار گردید از هیچکدام از اعضا دعوت ننموده و مردم انار را از شنیده شدن درخواست هایشان توسط استاندار محروم کردید.
اینجانب با احترام به تمام مردم شهر انار حاضر به پاسخگویی در قبال مسئولیت چهار ساله خود در شورای شهر هستم ، در هر مکان و زمان که مردم بخواهند ، امید داریم جنابعالی نیز چنین جرات و جسارتی داشته باشید و از حق خود در مقابل ادعای بنده دفاع کنید

جناب اقای زهرودی
مردم شهرستان انار را از کل سیستم اداری شهرستان و حتی استان داناتر بدانید و از تک تک این مردم در قبال کم کاری های خود در دوره مسئولیتتان عذر خواهی کنید…
باشد که رستگاری و عاقبت بخیری نصیب همه ی ما گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی