جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرماندار انار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت گفت: تاکنون در بیمارستان جدید ۳۵میلیارد‌تومان هزینه شده که طبق اعلام وزارت بهداشت، ساختمان این بیمارستان تا مهرماه به بهره برداری میرسد

به گزارش انارما، عصر روز چهارشنبه سوم شهریورماه ،نشست خبری فرماندار انار با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

زهرودی در این نشست با گرمیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از طرح های عمرانی آماده بهره برداری و هزینه های انجام‌شده طی یکسال اخیر بیان کرد.

وی اظهار داشت: علیرغم محدودیت منابع بودجه ای در یکسال گذشته در سطح کشور، توانستیم بودجه خوبی را برای شهرستان انار جذب کنیم که مهم ترین طرح های عمرانی تکمیل شده عبارت اند از:
_زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و شهری
_ بهسازی روستای پایلوت گردشگری قربان آباد
_ تجهیز وتکمیل پارک بانوان و نصب دوربین های پایش تصویری در سطح شهر
_ راه اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری
_ تجهیز و ساخت انبار بیمارستان
_ اصلاح و توسعه شبکه آب و برق
و نهال کاری برای جلوگیری از ورود ریزگرد ها به شهر بخشی از اقداماتی است که در این زمینه جمعا بودجه ای بالغ بر ۷۲میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار انار در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان جدید انار گفت: تاکنون در بیمارستان جدید ۳۵میلیارد‌تومان هزینه شده که طبق اعلام وزارت بهداشت، ساختمان این بیمارستان تا مهرماه به بهره برداری میرسد و در تلاشیم با نصب تجهیزات مورد نیاز، حداکثر تا اواخر آبان ماه سال جاری با بهره برداری بیمارستان جدید انار در آن بستری داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تاخیر رخ داده در تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح به دلیل عدم تامین قیر گفت: مقرر شده با آسفالت لاین زیرگذر‌ تا اواخر مهرماه بخشی از تقاطع به بهره برداری برسد.

زهرودی همچنین از آماده شدن طرح اشتغال زایی افق مس در انار گفت: با پیگیری های صورت گرفته سرمایه گذار شرکت افق مس ملزم به احداث تولیدی در شهرستان انار شد که این طرح با ظرفیت اشتغال زایی تا۱۰۰نفر آماده بهره برداری است.

وی در پایان با اشاره به طرح های اشتغال زایی در حال احداث گفت: احداث نیروگاه برق ۱۰مگاواتی ، کارخانه کاشی و شرکت فولاد از طرح هایی است که با رایزنی با سرمایه گذاران به زودی عملیات احداث و بهره برداری آنها آغاز میشود.

گزارش: خلیلی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی