یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

رضا میرزایی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار معرفی و از زحمات رضا قدیری رئیس اسبق این دانشگاه تقدیر شد

به گزارش انارما ، صبح امروز چهارشنبه ۲۱مهر‌ طی مراسمی رضا میرزایی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار معرفی و از زحمات رضا قدیری رئیس اسبق این دانشگاه تقدیر شد.

📍در این مراسم منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در دوران ریاست قدیری در دانشگاه آزاد انار ، وی را یکی از موفق ترین مدیران در سطح‌ دانشگاه های استان دانست و گفت: راه اندازی گلخانه و نیروگاه خورشیدی از جمله اقدامات شایسته تقدیر ایشان در بحث استفاده از ظرفیت های دانشگاه می باشد.

📍رئیس دانشگاه آزاد کرمان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره خیر گرانقدر مرحوم علی اکبر امین در ساخت مجموعه دانشگاه آزاد انار خواستار تعامل و تکریم خانواده و ورثه آن مرحوم در دوره پیش رو نیز شد.

📍در پایان جلسه نیز میرزایی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دوره گذشته تصریح کرد: اقدامات و هدف گذاری دانشگاه آزاد انار در دوران پیش رو بر مبنای سیاست های نظام و با اولویت مسائل فرهنگی برنامه ریزی خواهد‌ شد.

📍لازم بذکر است دکتر رضا میرزایی پیش از این سمت معاونت علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی انار را در کارنامه خود داشته و دکتر رضا قدیری رئیس سابق دانشگاه آزاد انار به عنوان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان منصوب‌شد.

عکس : خلیلی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی