یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان اناردر مراسمی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اناربرگزار گردید بااهداء لوح از خیرین امنیت ساز شهرستان  تقدیرو تشکر بعمل آورده  و اظهار داشت:خیرین امنیت‌ساز با حمایت‌های معنوی و مادی خود بستر بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط […]

به گزارش انارما سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان اناردر مراسمی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اناربرگزار گردید بااهداء لوح از خیرین امنیت ساز شهرستان  تقدیرو تشکر بعمل آورده  و اظهار داشت:خیرین امنیت‌ساز با حمایت‌های معنوی و مادی خود بستر بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه است را از بین برده و ارمغان‌آور افزایش احساس آرامش و توسعه امنیت اجتماعی هستند.

 

🔸وی یادآور شد: امنیت زمانی ماندگار خواهد شد که  آحاد مردم با متولیان تامین و حفظ امنیت همراه باشند بنابراین اساس برنامه ریزی ها ، اقدامات و تلاش پلیس، مردم و نظرات آنان است.

 

🔸وی گفت: به هر اندازه در حوزه امنیت با ثبات و قدرت بیشتری حرکت کنیم، تهدیدات بیشتری را خنثی خواهیم کرد ،اگر در جامعه ای امنیت و احساس آن تحقق پیدا کند ،آن جامعه  می تواند به سهولت به اهداف خود دست یابد .

 

🔸سرهنگ خلیلی نژاد یادآور شد: امروز نیروی انتظامی این افتخار را دارد تا در مقابل قانون‌گریزان و قانون‌شکنان که خلاف نظم عمومی حرکت می‌کنند، با قاطعیت بایستد و پناهگاه مردم آسیب‌دیده باشد و در این راه نیازمند همکاری مردم و خیرین امنیت سازشهرستان است و دستان پر مهر آنان را به گرمی می فشارد.

✔️معاونت اجتماعی فرماندهی ا


✔️معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی