شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

تعدادی از ساکنین شهرک امام رضا(ع) (پشت امامزاده) انار با ارسال مطلبی نسبت به تاخیر اداره گاز در گازرسانی به بخشی از این شهرک که هنوز تحت پوشش گاز شهری قرار نگرفته اعتراض کردند.

به گزارش انارما، تعدادی از ساکنین شهرک امام رضا(ع) (پشت امامزاده) انار با ارسال مطلبی نسبت به تاخیر اداره گاز در گازرسانی به بخشی از این شهرک که هنوز تحت پوشش گاز شهری قرار نگرفته اعتراض کردند.

همچنین در ذیل این مطلب کلیپی از لوله کشی گاز به یکی از ساختمان های حاشیه ای شهر به این پایگاه خبری ارسال شده که در آن نسبت به سفارشی عمل کردن اداره گاز در انجام این پروژه انتقاد می شود.

به دنبال پیگیری علیزاده رئیس اداره گاز شهرستان در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره به زمان بر بودن پروسه گازکشی منازل گفت : معمولا از زمان اقدام برای گازکشی توسط مالک تا زمان اتصال به گاز شهری فاصله ی زمانی قریب ۶ماه طول‌می کشد که این کار باید توسط پیمانکاران اداره گاز که به صورت تجمیعی در چند شهرستان استان فعالیت می کنند انجام شود.

وی در خصوص تاخیر در گازرسانی به چندمنزل مسکونی در شهرک امام رضا گفت: تنها در یکی از کوچه های این شهرک که آن هم هنوز منازل مسکونی آن تکمیل نشده گازشهری نرسیده است که در این منطقه لوله کشی یک منزل مسکونی تمام‌شده و آماده گازکشی شدن هست که برای پیگیری این موضوع و تسریع در روند گازکشی روز گذشته به کرمان رفتیم که مقرر شد پیمانکار نهایتا تا پایان آبان ماه برای اجرای این پروژه در انار حضور‌ یابد .

علیزاده در خصوص ادعای گزینشی و سفارشی عمل کردن این اداره در امر گازرسانی گفت: تسریع در گازرسانی به ساختمانی واقع در جاده انار_ امین شهر حوالی بشرحافی به دلیل ضرب الاجلی بودن پروژه شهرداری جهت آسفالت این محور تعیین کرده بود و از ما خواسته شد با توجه به پروژه زیرسازی این جاده زودتر این مسئله را انجام‌دهیم که خارج از روال حضور‌ پیمانکار در شهرستان مجبور به گازرسانی خارج از نوبت این منطقه شدیم.

📝گزارش: خلیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی