پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

کانون های فعال دانشگاه آزاد اسلامی انار به مناسبت ۱۳ آبان ماه بیانیه ای منتشر کرد

به گزارش انارما کانون های فعال دانشگاه آزاد اسلامی انار به مناسبت ۱۳ آبان ماه بیانیه ای منتشر کرد؛

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
۱۳آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است. در این روز الهی، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی می دارند.

در سال ۱۳۴۳ رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ دست به تبعید حضرت امام خمینی(ره) زد.

با این حال، رشد و بالندگی فرزندان معنوی امام خمینی(ره)، خواب خوش عمال استکبار را پریشان ساخت و نهضت بیداری ملت ایران، روز به روز فراگیرتر شد. تا جائی که ضربه‌های امواج توفنده آن، در صحنه ۱۳آبان ۱۳۵۷ کاخ ستمشاهی رژیم پهلوی را به لرزه در آورد. در آن روز دانش‌آموزان و دانشجویانی که در مکتب حضرت امام(ره) پرورش یافته بودند، سینه‌های خویش را در برابر گلوله‌های مرگبار طاغوت، سپر کردند تا نهال انقلاب اسلامی را بارور سازند.

در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

در ۱۳ آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می دهند. کانون های دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، توفیق روزافزون در سنگ علم و دانش را برای شما آرزومندیم/.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی