پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

آئین تجلیل از قهرمانان و تلاشگران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری انار با حضور رحیمی راد شهردار انار برگزار و از ۱۱۰ نفر از مربیان و قهرمانان حوزه ورزش بانوان و آقایان تقدیر شد

به گزارش انارما؛ به نقل از  روابط عمومی شهرداری ، رحیمی راد شهردار انار در این مراسم عنوان کرد: امروزه با توسعه شهرنشینی و همچنین گسترش دامنه استفاده از ابزارهای فناوری، تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته و در عصر کنونی ، ورزش برای داشتن زندگی سالم یک نیاز ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

🔹رحیمی راد در ادامه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در انار اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیتهای درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است و تجربه نشان داده هرگاه توجه و حمایتی از رشته ی ورزشی انجام شده، شهروندان به خوبی از این فرصت و فضا بهره برده و در میادین ملی و بین المللی ورزش، مدال آوری کرده اند.

🔹شهردار انار در پایان ضمن تقدیر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش ابراز امیدواری کرد: مربیان و ورزشکاران همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم و همچنین شاهد حضور ورزشکاران اناری در میادین ملی و عضویت در تیم ملی کشور عزیزمان باشیم.

🔹این گزارش حاکیست، علاوه بر شهردار انار، فرماندار شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر،جمعی از پیشکسوتان ورزشی، مربیان ورزشی و قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی نیز در این مراسم حضور داشتند که در پایان از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران و تلاشگران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تجلیل و از زحمات یکسال گذشته آنان تقدیر شد.

🔹لازم به ذکر است که ۷ رشته ورزشی با بیش از ۷۰۰ ورزشکار در باشگاه ورزشی شهرداری فعال است .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی