شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرمانده سپاه ناحیه انار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بیش از ۳۰ویژه‌برنامه توسط سپاه ناحیه انار در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ پاسدار داوود ابراهیم پور  بعداز ظهر روز گذشته چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در محل فرماندهی بسیج ناحیه انار برگزار شد، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در انار از ۲۹ آبان ماه امسال توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز خواهند شد.

ابراهیم پور یادآور شد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا اولین برنامه گرامیداشت هفته بسیج تجلیل از نیروهای بسیجی و تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های شهدا خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان انار  ادامه داد: در هفته بسیج، ۴ آذرماه جشنواره مالک‌اشتر به منظور تجلیل از نخبگان و رتبه برتر بسیج در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین حلقه های صالحین به صورت سازمان یافته در محل نماز جمعه نیز به همین مناسبت برپا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیج در روز سوم آذر ماه در قالب اعزام دو گروه از دانش آموزان ، بسیجیان در محل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه انار با اشاره به برگزاری مستمر اردوهای جهادی توسط بسیجیان گفت: در هفته بسیج این اردوها به‌صورت ویژه افزایش خواهند یافت و مقرر شده در هفته بسیج امسال دو  رزمایش خدمت رسانی به مردم در پوشش بستر های جهادی و واکسیناسیون سیار در روستای ده رییس  با همکاری تمامی دستگاه ها و ارگان های شهرستان انجام شود.

فرمانده سپاه شهرستان افزود: در این راستا در شهرستان تشکیل محله‌های اسلامی در دستور کار قرار گرفت و سه ضلع اصلی برای محله‌ها از جمله امام جماعت به عنوان مدیر محله اسلامی، مردم و نماینده‌های ادارات و دستگاه‌ها در نظر گرفته شد و پیگیری ها توسط  شورای اداری بسیج انجام می شود.

ابراهیم پور اضافه کرد: برگزاری رزمایش خود حفاظتی در ادارات و کارخانجات، پویش نذر خون و اهدای خون توسط پرسنل و بسیجیان، اردوهای جهادی در هفته بسیج و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی اضافه کرد: تمام این برنامه‌ها توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان در هفته بسیج اجرا خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایفای نقش رسانه ها در جذب مردم و جلب همکاری آنان موجب تحقق توسعه همه جانبه در شهرستان خواهد شد و این امر نیازمند برنامه ریزی و اقدامات ویژه ای است که میطلبد با توجه به ظرفیتی که دارند برای فرهنگ سازی و رفع مشکلات این شهرستان فعالیت داشته باشند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی