چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

اعضای شورای شهر انار طی نامه ای با امضای تمامی اعضا، مخالفت خود را در خصوص حفر چاه کشاورزی امید آباد اعلام کردند.

به گزارش ” انارما ” ؛اعضای شورای شهر انار طی نامه ای با امضای تمامی اعضا، مخالفت خود را در خصوص حفر چاه کشاورزی امید آباد اعلام کردند.

متن این نامه بدین شرح است:
جلسه شورای اسلامی شهر انار با موضوع حفره چاه کشاورزی امید اباد انار در مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳  تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر و بررسی جوانب موضوع مطروحه مقرر شد که با عنایت به وضعیت فوق قرمز و سیاه منطقه و دشت انار که در دایره منطقه ممنوعه واقع گردیده است و منابع آبی با افت شدیدی و شوری و تلخی مضاعف به دلیل برداشت های بی رویه و حفر چاه های متعدد مواجه است و با توجه به کم آبی ویرانگری و تقلیل مکرر آب زراعی زمین های پسته و کاهش پیوسته نزولات جوی و خشکسالی های دهشتناک متوالی و همچنین ایجاد جو نارضایتی عمومی و تشدید انتقادات و اعتراضات مردمی به این شورا به عنوان نماینده مردم شهرستان در خصوص چگونگی و چرایی حفر چاه در منطقه ممنوعه که منجر به تشکیل جلسه اضطراری شورا در مورخه یاد شده گردید و پس از بحث و تبادل نظر و استفاده از نظرات کارشناسان محلی و بررسی ابعاد فعلی و مستحدئه و آتیه این اقدام، مخالفت صریح شورا را به اتفاق ارا با حفره چاه کشاورزی امید اباد انار در منطقه ممنوعه تحت عنوان مصوبه شماره ۲۰ اعلام نموده و در خصوص عواقب آتی این اقدام از هم اکنون هشدار می دهد.

بدیهی است شورا اسلامی شهر انار که همگی منتخبان مردم شریف و انقلابی شهرستان انار هستند وظیفه اولیه و ذاتی خود می دانند که با ابزار مختلف قانونی مخالفت خود را با موضوع حفر چاه امید اباد را با تمامی مراجع ذیربط اعلام نماید و مردم عزیز را در جریان تمامی امور قرار دهد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی