جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: برای پنجمین سال متوالی، شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان کرمان در شهرستان انار برگزار می شود.

به گزارش انارما  سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان انار در جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی مدهامتان شهرستان انار سخن می گفت، با ابراز خرسندی از میزبانی مسابقات قرآنی مدهامتان افزود: هر سال هفته فرهنگی شهرستان از ۱۸ آذر ماه آغاز می شود که ما این فرصت را بهترین زمان برای میزبانی از این مسابقات می بینیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان در هفته فرهنگی انار که فعالیتهای دیگری ازجمله یادواره شهدای شهرستان هم در آن برگزار می شود می تواند اثر مثبت داشته باشد.

در ادامه زهرودی فرماندار شهرستان انار گفت : خدمت به قرآن باقیات الصالحات وهم اعتقاد قلبی و دینی ماست ، میزبانی از مسابقات مدهامتان برکاتی برای شهرستان انار داشته که به وضوح مشاهده شده است .

وی افزود : در شرایطی که دشمنان، قرآن ،دین و مذهب را نشانه گرفته اند ، کانون های فرهنگی وهنری مساجد می توانند فعالیتهای چشمگیری در محله ها داشته باشند.

رحیمی شهردار انار نیز گفت: شهرداری برای میزبانی از مسابقات قرآنی مدهامتان آمادگی دارد وهمکاری لازم را می نماید .

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان کرمان در روزهای ۱۵ و۱۶ دی ماه سال جاری، مصادف با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه ریزی گردیده است .

در این جلسه مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی وهنری مساجد کرمان و مسئولین محلی شهرستان انار حضور داشتند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی