شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان اناراز دستگیری فردی کلاهبردار و کشف تعداد قابل توجهی سکه تقلبی بهار آزادی خبر داد

به گزارش #انارما؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار داشت : در پی گزارشات واصله و اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه فردی با روش‌های متقلبانه در جهت فروش سکه‌های بهار آزادی تقلبی اقدام می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

📍وی تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و کشف سرنخ‌هایی در این خصوص،فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

📍فرمانده انتظامی انار با اشاره به اعتراف متهم به مبالغ زیادی کلاهبرداری از شهروندان اظهار داشت تعداد قابل توجهی سکه بهار آزادی تقلبی نیز از وی کشف و ضبط گردید

📍سرهنگ خلیلی نژاد ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد در مواجهه با پیامک‌های ناشناس با مضمون برانگیختن حس طمع با دست آویزکردن امور معنوی همچون قسم دادن مراقب باشند تحت تأثیر این‌گونه پیامک‌ها قرار نگیرند.

📍وی همچنین بیان داشت راه تشخیص سکه تقلبی از اصل بسیار دشوار است و برای اینکه در دام خرید سکه تقلبی نیفتید، بهتر است که تنها از طلافروشی‌های معتبر دارای جواز کسب خرید کنید و فاکتور خرید سکه ممهور به مهر مغازه‌دار و نشانی دقیق آن باشد را دریافت کنید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی