شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به منظور پیگیری جهت تعریض و دوبانده سازی محور جوادیه به انار که به واسطه عبور ماشین آلات حمل سنگ آهن شرکت معدنی چادرملو یزد خطرآفرین شده است، با مدیرعامل این شرکت دیدار کرد.

به گزارش انارما، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در خصوص دیدار با مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو یزد اظهار کرد: بعد از آسغالت جاده بافق مسیر ماشین آلات حمل سنگ آهن معادن از سمت جوادیه معدن ۱۵۰ کیلومتر کوتاه شده است و ترافیک در محور جوادیه به انار افزایش یافته و در نتیجه جاده خطرآفرین شده است.

وی عنوان کرد: این محور به طول ۱۸ کیلومتر است که برای مشورت و پیگیری با مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو دیداری صورت گرفت که نسبت به تعریض و دوبانده سازی این محور که محل انتقال مواد معدنی مربوط به شرکت شده است، تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: قرار شد گزارشی از وضعیت مسیر و ماشین آلات حمل سنگ آهن و مواد معدنی ارائه شود تا با همکاری معادن منطقه این ۱۸ کیلومتر دوبانده سازی شود تا شاهد کاهش خطرات مسیر بر اثر ترافیک بالا باشیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی