جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

  ▫️ به گزارش انارما ،آیین تکریم و معارفه شهردار انار ۳۰ فروردین ماه۱۴۰۱ با حضور شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان، امام جمعه، فرماندار و شهرداران جوادیه الهیه و جوزم و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه در تالار شهر انار برگزار گردید.   ▫️ […]

 

▫️ به گزارش انارما ،آیین تکریم و معارفه شهردار انار ۳۰ فروردین ماه۱۴۰۱ با حضور شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان، امام جمعه، فرماندار و شهرداران جوادیه الهیه و جوزم و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه در تالار شهر انار برگزار گردید.

 

▫️ در این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان از زحمات و فعالیت های گذشته مهندس علی رحیمی راد شهردار سابق تقدیر و تشکر بعمل آورده و آرزوی موفقیت ادامه مسیر برای مهندس عبدالرضایی نمودند.

 

▫️ شهسواری ضمن تشکر از همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر بیان کرد: اعتماد مردم و مشارکت آنها در امورات شهر موجب توسعه شهری می شود و این مجموعه بزرگ متعلق به مردم است.

 

▫️ رحیمی راد نیز ضمن تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورای سه دوره اخیر، شهروندان، مسئولین و همکاران در مجموعه شهرداری، اقدامات صورت گرفته در این مدت را تشریح نمودند.

 

▫️ در پایان هدایایی به رسم یادبود به رحیمی راد شهردار سابق شهر انار از سوی مسئولین شهرستان، اهدا گردید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی