جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

شنیده ها حاکی از این است که به دنبال رایزنی های صورت گرفته طی ماه های اخیر برای بررسی و انتخاب فرماندار جدید انار، نهایتا این موضوع و معرفی فرماندار جدید به بعد از مراسم و مناسک حج تمتع فرماندار فعلی انار موکول شده است

به گزارش انارما،شنیده ها حاکی از این است که به دنبال رایزنی های صورت گرفته طی ماه های اخیر برای بررسی و انتخاب فرماندار جدید انار، نهایتا این موضوع و معرفی فرماندار جدید به بعد از مراسم و مناسک حج تمتع فرماندار فعلی انار موکول شده است.

این موضوع در حالی است که با گذشت قریب یک سال از عمر دولت سیزدهم هنوز تغییر و تحول محسوسی در نهاد های شهرستان انار رخ نداده و مردم همچنان امیدوارند با توجه به رویکرد دولت و استاندار جدید ، یک گزینه بومی ،متخصص ،کارآمد ، باتجربه و انقلابی برای فرمانداری انار انتخاب شود.

از طرفی ایجاد یک وقفه حداقل سه ماهه در انتصاب فرماندار جدید آن هم با بهانه حج تمتع فرماندار فعلی ، در شرایطی که انتقادات فراوانی نسبت به تاخیر در افتتاح پروژه های نیمه تمام شهرستان مانند تقاطع غیرهمسطح کمربندی و بیمارستان جدید انار وجود دارد موجب اتلاف وقت و معطل گذاشتن امور شهرستان خواهد شد.

همچنین تعدادی از نیروهای مطالبه گر شهرستان طی درخواستی این موضوع را به مراجع بالادستی اعلام و خواستار تعیین تکلیف فرماندار انار از سوی استاندار جدید کرمان طی روز های آینده شده اند‌.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی