شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

در آستانه‌ی هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار اهم برنامه‌های اجرایی این هفته را تشریح کرد

به گزارش ” انارما ” ، سرهنگ پاسدار داوود ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، خدمت‌گزار ملت ایران» آغاز می‌شود و فرصت خوبی است تا دستاورد‌های این مجموعه توسط سپاه به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان گفت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه‌ها را شاهد هستیم. بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

ابراهیم پور در ادامه به اهم برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: در اولین روز از این هفته زنگ بسیج در مدرسه ندافیان امین شهر نواخته و در ادامه دیدار با خانواده های شهدا و همایش جهادگران فاطمی در شهرستان برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان انار افزود: برگزاری همایش دوچرخه سواری، برگزاری نشست‌های تحکیم خانواده،برگزاری یادواره های شهدا محلی و شهرستان ،برگزاری میز خدمت با همکاری مسئولان ادارات، اعزام کارشناسان اهل فن بمنظور هم اندیشی و ایجاد تریبون آزاد برای دانش آموزان و همچنین تبیین مکتب بسیج در مدارس و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

ابراهیم پور همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار بسیجیان بعنوان برنامه محوری و شاخص این هفته نام و بیان کرد: آخرین روز از هفته بسیج و همچنین صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور پرشور و باصلابت بسیجیان مقتدر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انارخاطرنشان کرد: در قالب این برنامه حضور سازمان یافته بسیجیان را شاهد هستیم و طی آن درجشنواره مالک اشتر از برترین‌های بسیج و فرماندهان محترم پایگاه‌ها تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه ابراز کرد: در اغتشاشات و آشوب‌هایی که در کشور رخ داده بسیجیان همیشه در کف میدان و پیشگام بودند و تاپاسی از شب برای کنترل ناآرامی‌ها برای امنیت مردم شهرستان به میدان آمدند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی