جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش ” #انارما ” ؛ سرهنگ داوود ابراهیم‌پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت آغاز هفته بسیج سازندگی عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ که اعتبار برای تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغالزایی ابلاغ شد، ۱۵میلیارد تومان وام برای متقاضیان توسط بسیج سازندگی و خوداشتغالزایی کارسازی شده و به […]

به گزارش ” #انارما ” ؛ سرهنگ داوود ابراهیم‌پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت آغاز هفته بسیج سازندگی عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ که اعتبار برای تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغالزایی ابلاغ شد، ۱۵میلیارد تومان وام برای متقاضیان توسط بسیج سازندگی و خوداشتغالزایی کارسازی شده و به بانک معرفی شده اند که با اعطای این تسهیلات ۱۰ کارگاه تولیدی در شهرستان ایجاد شد.

📍وی در خصوص آبرسانی چاه آب آشامیدنی لطف آباد عنوان کرد : طی ۴۵ روز بصورت جهادی با هزینه یک میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان عملیات حفر چاه انجام شد که ۱۵۰ میلیون تومان آن از اعتبار شورای جهادی تامین شد و از این مقدار ۴۸۰۰ متر لوله آب آشامیدنی و تعویض لوله های فرسوده در روستاهای شهرستان انار در دست اقدام قرار گرفت.

📍ابراهیم‌پور با اینکه ۹۵ گروه جهادی فعال در شهرستان انار برقرار است، بیان کرد: در سال قبل حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نفر روز اردوی گروه‌های جهادی در این شهرستان برگزار شد و این گروه‌ها موفق شدند بالغ بر ۷ میلیارد ریال اعتبار مردمی را برای کارهای عمرانی و جهادی خود جذب کنند.

📍وی از وجود ۵۲ صندوق قرض‌الحسنه بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۵ میلیارد ریال گردش مالی این صندوق‌ها است که ظرفیت بزرگی هستند و تا کنون ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات توسط این صندوق‌ها پرداخت شده است و به دنبال آن هستیم که اولین اتحادیه شرکت تعاونی صندوق قرض الحسنه بسیج را در انار احداث کنیم.

📍رئیس شورای بسیج سازندگی شهرستان در این نشست عنوان کرد: در شهرستان انار مناطق محرومی داشتیم که مشکل آسفالت داشتند که در سال ۱۴۰۱ توانستیم سهمیه ۷۰ تن قیر برای این شهرستان دریافت کنیم و این موضوع باعث شد کارخانه آسفالت این شهرستان اورهال شود و شروع به کار کند .

📍غلامرضایی خاطرنشان کرد برای سال ۱۴۰۲ هم تخصیص ۵۰۰ تن قیر به این شهرستان انجام شده است که از این مقدار در مجموع ۹۵ هزار مترمربع آسفالت در مناطق کم برخوردار انجام خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم با هم افزایی در قالب قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی را در این شهرستان داشته باشیم.

📸عکس: مهدی زاده

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی