دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خواستار تسریع در آبرسانی به شهرستان انار از خلیج فارس شد که خواسته بحق مردم است.

به گزارش انارما ؛ نماز جمعه این هفته شهرستان انار با حضور مردم به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه این شهرستان در محل مهدیه امام زاده محمد صالح(ع)  این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و خلوص در گفتار، کردار و عمل دعوت کرد و گفت: بالاترین و برترین مرحله خلوص، عشق ورزیدن به خدا است.

او با تبریک ولادت امام هادی (ع ) افزود: زیارت جامعه کبیره که در آن ۲۰۰ فضیلت از آل محمد و خاندان مطهرش(ع)  بیان شده و زیارت غدیریه از این امام بزرگوار است.

امام جمعه انار سوء قصد به جان آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در تیرماه ۱۳۶۰، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در تیرماه ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی سردشت در تیرماه ۶۶ که در این حادثه تعدادی شهید و مجروح شدند و شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد در تیرماه ۶۱ را از جمله جنایات آمریکا و ایادی سرسپرده اش در داخل کشور برشمرد و گفت: این‌ها همه نمونه‌هایی از انعکاس نفاق ودروغ گویی آمریکا می باشد که مدعی حقوق بشر است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان کرمان و افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان بم و بروات بیان داشت: انتظار داریم در سفر‌های رسمی دوره بعد ریاست جمهور به استان شاهد کرمان، افتتاح ۲ پروژه مهم پل تقاطع غیرهمسطح و بیمارستان انار باشیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، همچنین خواستار تسریع در آبرسانی به شهرستان انار از خلیج فارس شد که خواسته بحق مردم شهید پرور انار است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی