دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امیر محمد کوچک زاده نوجوان اهل شهرستان انار با اختراع «دستکش و اسپلینت برای کاهش درد و درمان انگشت چکشی» موفق به کسب این افتخار شد.

به گزارش “انارما “؛ امیر محمد کوچک زاده نوجوان اهل شهرستان انار با اختراع «دستکش و اسپلینت برای کاهش درد و درمان انگشت چکشی» موفق به کسب این افتخار شد.

مالک این اختراع در گفت و گو با خبرنگار انارما افزود : این اختراع اولین اختراع در حوزه‌ ی بیماری انگشت چکشی است و برای اولین بار در ایران در تاریخ پنجم تیرماه ۱۴۰۲ به ثبت می رسد.

از جمله افتخارات وی عضو رسمی فدراسیون بین المللی مخترعان در شهر ژنو کشور سوئیس است و همچنین دارنده ۱۰ مدرک گواهینامه هلال‌احمر و لوح تقدیر جشنواره جابرابن‌حیان ، رتبه اول مدرسه ای جشنواره نوجوان خوارزمی و سابقه حضور در نمایشگاه های دست سازه های علمی است.

لازم بذکر است در شهرستان انار ظرفیت‌های دانش آموزی بسیار مستعد و توانمند وجود دارد و باید با کمک مسوولان شهرستان و استان زمینه برای شکوفایی استعداد های دانش آموزی فراهم گردد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی