دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این حق را دارد که با سایت هایی که مجوز قانونی از این وزارتخانه دریافت نکرده است؛ برخورد قانونی کند

به گزارش انارما ، سید حسین جعفری رئیس ارشاد اسلامی انار ، امروز۱۹مرداد در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ما به عنوان متولی امور رسانه‌ها وظیفه خود می‌دانیم که از همه رسانه‌های شهرستان حمایت کنیم؛ حداقل کاری که در این راستا انجام شده است ساماندهی رسانه‌ها یا تماس گرفتن و پیگیری امور آن‌ها و وقت گذاشتن برای آن‌ها بوده است.

وی افزود: با سامانه‌ای که راه‌اندازی شده‌است، در این راستا مسئولان می‌توانند استعلام بگیرند زیرا سامانه جامع رسانه های کشور روزانه به‌روزرسانی می‌شود. اگر رسانه‌ای مجوز ندارد و علاقه به فعالیت در حوزه رسانه دارد باید سعی کند به سمت گرفتن مجوز برود؛ زیرا مجوز هر رسانه مثل شناسنامه اوست.

این مقام مسئول عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این حق را دارد که با سایت هایی که مجوز قانونی از این وزارتخانه دریافت نکرده است؛ برخورد قانونی کند و در این میان سایت‌هایی که بدون مجوز و به شکل غیرقانونی کار می‌کنند، لطمه بزرگی به صنف خبرنگارانی وارد می‌کنند حالا اینکه چطور می‌شود این سایت‌ها را ساماندهی کرد، تنها صرف اینکه معاونت مطبوعاتی بخواهد این کار را انجام بدهد نباشد و دیگر مسئولان نیز همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه انار در این نشست اظهار داشت: به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه ، مکتوب و همه کسانی که در کسوت کار رسانه‌ای و خبررسانی هستند خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید. تقویت ایمان ها و ایجاد امید در اقدام و عمل و افکار رسانه در تبیین مسائل باید صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان انار مطالبه گری برای مردم را توسط اصحاب رسانه ها ضروری قلمداد کرد و گفت: اما در این میان انتظار است که خبرنگاران حتما عالمانه و با تحقیق و پژوهش و آگاهی از صحت آن در مسائل و مطالبات ورود کنند و حلقه اتصال مردم و مسئولان شوند.

عکس: علیرضا زمانی

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی