دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹هزار و ۲۰۰کیلوپسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «انارما»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ ناصر فرشید از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۹هزار و ۲۰۰کیلوپسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

ناصر فرشید در تشریح خبر بیان داشت: همزمان با فصل برداشت محصول پسته، تدابیر خاصی از جمله افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس در محدوده باغات کشاورزی و سرکشی شبانه روزی تیم های گشت انتظامی از نگهبانان باغات پسته در شهرستان های نیمه شمال و غرب استان صورت گرفته و علاوه بر این تدابیر پیشگیرانه، اقدامات خوبی هم در حوزه کشف سرقت دست رنج یکساله کشاورزان این مناطق داشته‌ایم.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای کشف چند مورد سرقت پسته در حجم های بالا با بررسی میدانی محل وقوع سرقت ها و اقدامات اطلاعاتی بعدی ۵ متهم دخیل در این سرقت ها که از اتباع بودند را دستگیر و چندین فقره سرقت پسته به وزن در مجموع ۹هزار و ۲۰۰کیلو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این پنج متهم در ادامه به سرقت تعدادی دام و همچنین سرقت بیش از ۵ هزار متر سیم و کابل برق هم اعتراف و کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این اقلام سرقتی را قریب به ۷۰میلیارد ریال برآورد کردند که پی‌جویی های پلیس برای شناسایی دیگر متهمان مرتبط با این سارقان در دست انجام است تا دست رنج یکساله کشاورزان این منطقه به آنان بازگردانده شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی