یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

آیین نکوداشت خبرنگاران رفسنجان و انار به همت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و نمایندگی خانه‌مطبوعات شهرستان‌های رفسنجان و انار برگزار شد.

به گزارش انارما ، در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان های انار و رفسنجان که در شهرک سرچشمه برگزار شد از غلامعباس میرزایی خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما در شهرستان انار به طور ویژه تجلیل شد.

لازم بذکر است میرزایی فعالیت خبری خود را با نمایندگی روزنامه اطلاعات در شهر انار از سال ۵۵ آغاز کرده و همچنان در این عرصه بعنوان خبرنگار صدا و سیما و خبرنگار خبرگزاری فارس در حوزه شهرستان انار در حال فعالیت می باشد.

لازم بذکر است روز گذشته مراسم تجلیل از خبرنگاران انار و رفسنجان به همت مجتمع مس‌ در شهرک سرچشمه برگزار شد که در این برنامه خبرنگاران ابتدا از خط تولید مس بازدید کردند و سپس طی مراسمی از مدیرمسئولان رسانه ها به نمایندگی از خبرنگاران تجلیل شد.

عکس : مهیار صالحی ، اسماعیل یعقوبی

حمیدرضا غلامرضایی

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی