دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

ریحانه افضلی دانش آموز دبیرستان مدرسه ی حضرت زینب(س) انار در رشته ادبیات علوم انسانی موفق به کسب رتبه ۳۰ سهمیه ۵درصد کنکور سراسری ۱۴۰۲ شد.

به گزارش ” انارما ” ؛  ریحانه افضلی دانش آموز دبیرستان مدرسه ی حضرت زینب(س) انار در رشته ادبیات علوم انسانی موفق به کسب رتبه ۳۰ سهمیه ۵درصد کنکور سراسری ۱۴۰۲ شد.

ریحانه افضلی در گفت و گو با خبرنگار انارما با بیان اینکه برای اولین بار در کنکور سراسری شرکت کرده است تصریح کرد: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم روزی پنج الی ۶ ساعت و دیگر روزها حدود ۸ساعت درس خواندم تا به این موفقیت رسیدم.

رتبه ۳۰ کنکور انسانی در توصیه‌ ای به داوطلبان دوره بعد کنکور سراسری، بیان کرد: با استفاده از محتوای کتابهای درسی و برنامه ریزی درست می‌توان به هدف رسید.

وی در پایان افزود : از تمامی کسانی که برای بنده زحمت کشیده اند خصوصا از خانواده و معلمان مدرسه تشکر ویژه ای دارم و خواسته ای که از خانواده ها دارم این است که به فرزندانشان اهمیت بدهند.

انتهای پیام/

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی