دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

بر اساس حکم مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ، روح الله جعفری نیا اهل شهرستان انار به سمت مدیریت امور مالی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب گردید.

به گزارش ” انارما ” ؛ بر اساس حکم مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ، روح الله جعفری نیا اهل شهرستان انار به سمت مدیریت امور مالی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب گردید.

خدمات و سوابق ایشان در حوزه های مختلف کارشناسی درحمل و نقل و ترافیک، شهرسازی، فنی وعمرانی ، خدمات شهری و مالی و اقتصادشهری در مناطق  ۲۰ و ۲  و۹ و ۱۱ و ۲۲ شهرداری تهران و در پست های مدیریت مالی واداری بزرگترین آکادمی کشتی شهید رضایی مجد شهرداری تهران،ریاست اداره حسابداری و مالی منطقه ۱۱،جانشین معاون مالی واقتصادشهری منطقه ۱۱،رییس اداره برنامه ریزی،مالی واداری منطقه ۲۲ از جمله سوابق مدیریتی این شهروند اناری در شهرداری تهران است.

پایگاه خبری انارما شهرستان انار این انتصاب شایسته را به جناب جعفری نیا تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از درگاه ایزد منان برای ایشان خواستاریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی