دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ از روز گذشته بدنبال ورود ریزگردها به هوای استان کرمان شامگاه گذشته اداره حفاظت محیط زیست هوای شهر انار را در وضعیت بسیار خطرناک اعلام کرد. براساس اعلام اداره کل هواشناسی تا روز شنبه یا یکشنبه وضعیت پدیده گردو غبار در نواحی شمالی، شرقی و غربی استان به صورت […]

به گزارش ” انارما ” ؛ از روز گذشته بدنبال ورود ریزگردها به هوای استان کرمان شامگاه گذشته اداره حفاظت محیط زیست هوای شهر انار را در وضعیت بسیار خطرناک اعلام کرد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی تا روز شنبه یا یکشنبه وضعیت پدیده گردو غبار در نواحی شمالی، شرقی و غربی استان به صورت متناوب ادامه دارد و امشب شاخص آلاینده‌ها بر روی ۱۱۰ و تنها هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

علی رضایی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما در این خصوص عنوان کرد: کمیته مدیریت بحران شهرستان انار هنوز درباره تعطیلی فردای مدارس تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۲۲مهرماه ، تصمیم‌گیری و به مدیران مدارس و رسانه ها اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی