دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز گذشته شنبه ۲۲ مهر در اداره ورزش و جوانان جلسه ای با حضور رئیس هیات سوارکاری و جمعی از ورزشکاران رشته سوارکاری در انار برگزار شد. در این جلسه ضمن برنامه ریزی هیات در خصوص گرامیداشت هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان […]

به گزارش انارما، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز گذشته شنبه ۲۲ مهر در اداره ورزش و جوانان جلسه ای با حضور رئیس هیات سوارکاری و جمعی از ورزشکاران رشته سوارکاری در انار برگزار شد.

در این جلسه ضمن برنامه ریزی هیات در خصوص گرامیداشت هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به اینکه همایش سوارکاری در انار برگزار می شود، اظهار داشت: این همایش سوارکاری به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهر برگزار می شود.

در ادامه زمانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شهرستان اعلام کرد پس از هماهنگی های لازم با حضور اسب سوارن و مالکان اسب های بومی شهرستان برنامه همایش سوارکاری در مجموعه ورزشی شهید حسین سلیمانی انار پس از برگزاری جشنواره پسته اکبری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش سوارکاری نقش مهمی در جذب استعداد های ورزشی در این رشته ورزشی دارد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی