جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما،‌ حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی کرد: درحوادث فلسطین وغزه واقعیتی درکلام مقام معظم رهبری که فرمودند، نه رژیم صهیونیستی آن رژیم قبلی ونه جبهه مقاومت آن جبهه مقاومت قبلی است. امام جمعه شهرستان انارعنوان کرد: شرایط کنونی پسا‌ طوفان‌الاقصی، در سه سطح است؛ در […]

به گزارش انارما،‌ حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی کرد: درحوادث فلسطین وغزه واقعیتی درکلام مقام معظم رهبری که فرمودند، نه رژیم صهیونیستی آن رژیم قبلی ونه جبهه مقاومت آن جبهه مقاومت قبلی است.

امام جمعه شهرستان انارعنوان کرد: شرایط کنونی پسا‌ طوفان‌الاقصی، در سه سطح است؛ در سطح تحلیل خُرد این مهم است که دنیا باید بداند که آمریکا واسرائیل چه جنایتی کرده است یک جمله به داخلی ها که دم از حقوق بشر می‌زنند، روزی که آتش اغتشاشات روشن کردید آیا در فضای مسموم مجازی دم از حقوق بشر زدید؟ چراسه هزارکودک در غزه قتل عام شدند اما حرفی از حقوق بشر نزدید؟

وی ابراز کرد: می‌خواهند فلسطین را تروریسم بخوانند فلسطینی که سرزمینش توسط رژیم غاصب غصب شده و در محاصره کامل است، با این همه ظلم وجنایت، آیا مردم فلسطین از خود دفاعی نباید داشته باشند؟ به فضل الهی امروزه فلسطین از لاک دفاعی بیرون آمده و پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه شهرستان انار خاطرنشان کرد: در سطح تحلیل تمدنی، نظم جهانی از یک قطبی ودو قطبی به نظم چند قطبی در حال شکل‌گیری و به فضل الهی حق وحقیقت پیروزاست، مسلمین جهان در این نظم نقش محوری دارند و مقاومت خاکریز مهم فروپاشی استکبار است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی