جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

علیرضا بهشتی ، کودک یک و نیم ساله اهل روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار است که به دنبال سانحه رانندگی خانواده او در محور یزد به انار دچار آسیب مغزی شد و مدتی در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری بود که پس از اخذ رضایت خانواده ، اعضای علیرضا بهشتی به بیماران نیازمند اهدا شد .

به گزارش ” انارما ” ؛ علیرضا بهشتی ، کودک یک و نیم ساله اهل روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار است که به دنبال سانحه رانندگی خانواده او در محور یزد به انار دچار آسیب مغزی شد و مدتی در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری بود که پس از اخذ رضایت خانواده ، اعضای علیرضا بهشتی به بیماران نیازمند اهدا شد .

خانواده زنده یاد علیرضا بهشتی در گفت و گو باخبرنگار انارما اعلام کرد اعضای اهدایی علیرضا بجز قرنیه شامل قلب، ریه‌ها، کبد، روده‌ها، لوزالمعده (پانکراس) و کلیه‌ها به نیازمندان کودک بوده است.

به دنبال این اتفاق روز گذشته دوشنبه ۲۲ آبان تعدادی از مسئولان شهرستان انار برای ابراز همدردی به منزل این خانواده در روستای محمدآباد ساقی رفتند.

محسن صالحی فرماندار با قدردانی از این عمل خداپسندانه گفت: اهدای عضو اوج بخشش یک انسان است، انسانی که در سخت ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش را که دچار سانحه تصادف شده را به همنوعان خود ببخشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار؛ ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و شکیبایی به خانواده بهشتی ، اظهار داشت: اهدای عضو تبلور انسایت و بخشش الهی است، انسانی که در سخت ترین لحظه زندگی خود تصمیم می‌گیرد اعضای بدن یکی از عزیزانش به همنوعان خود ببخشد و جانهای دیگری را نجات دهد؛ قطعاً در نزد پروردگار جایگاه ارزنده‌ای خواهد داشت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی