جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما؛ صبح امروز ۲۰ آذرماه نخستین طرح رویداد بانوی برتر با حضور بانوان شهرستان انار و به همت شهرداری انار در تالار شهر برگزار شد. محی الدینی در این جلسه گفت: رویداد بانوی برتر دوره ای ۹ ماهه و جامع با هدف ارتقای سطح اجتماعی و توسعه فردی و توانمندسازی اقتصادی بانوان طرح […]

به گزارش انارما؛ صبح امروز ۲۰ آذرماه نخستین طرح رویداد بانوی برتر با حضور بانوان شهرستان انار و به همت شهرداری انار در تالار شهر برگزار شد.

محی الدینی در این جلسه گفت: رویداد بانوی برتر دوره ای ۹ ماهه و جامع با هدف ارتقای سطح اجتماعی و توسعه فردی و توانمندسازی اقتصادی بانوان طرح ریزی شده و بانوان با شرکت در این دوره در کنار درآمدزایی و اشتغال به کسب مهارت‌های فردی و یادگیری مباحث توسعه فردی می پردازند .

فاطمه محی الدینی مدیر مجموعه پردیس مادر شهرستان انار خاطرنشان کرد: از توسعه ی دانش بانوان در موضوعات مهم نباید غافل شد و چه بسا ناآگاهی موجب بروز بسیار مشکلات و معضلات جبران ناپذیر خواهد شد.

او گفت : تاکنون در هرزمان بحث توانمندسازی بانوان شده تکیه بر شاخه اقتصاد بوده ولی به هر تقدیر جامعه ای که می خواهد به سوی توسعه حرکت کند اگر صرفا به عوامل مادی توجه شود و تعالی انسان را در نظر نگیرد به موفقیت دست نخواهد یافت .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی