دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فرماندار انار گفت: فتنه۸۸ با ادعای تقلب در انتخابات شکل گرفت و درخواست برگزاری انتخابات مجدد را داشتند در واقع دنبال تغییر روال رای گیری و انتخابات از مسیر طبیعی خودش بودند

به گزارش پایگاه خبری “انارما”؛ امروز صبح تجمع بزرگداشت ۹دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، باحضور مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اقشار مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه انار برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان ضمن خیرمقدم از همکاری آموزش وپرورش وهمچنین از همه برادران و خواهران ، روحانیت ، مسئولین و آحاد مردم جهت شرکت در مراسم ۹دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت تشکر وقدردانی کردند.

در ادامه محسن صالحی فرماندار شهرستان افزودند: فتنه۸۸ با ادعای تقلب در انتخابات شکل گرفت و درخواست برگزاری انتخابات مجدد را داشتند در واقع دنبال تغییر روال رای گیری و انتخابات از مسیر طبیعی خودش بودند هرج و مرج ، نابسامانی و خسارت های سنگینی برای کشور به وجود آوردند. که مردم با خلق حماسه ۹دی ماه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته وبساط فتنه گران را جمع کردند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی