دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

حجت الاسلام‌علیدادی سلیمانی بیان کرد: دشمن قصد داشت محبت حاج‌قاسم را از دل‌ها پاک کند اما موفق نخواهد شد، محبت حاج قاسم در دل‌ها به فضل الهی روز به روز بیشتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه اناردر خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج و نائب به حقش و مردم جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص مردم کرمان گفت: دلیل اینکه دشمن اینقدر با شهید سلیمانی دشمنی داردضربه‌هایست که هرگز جبران نخواهد شد، حاج قاسم عزیز در مقابل افکار شوم اسرائیل ایستادگی کرد و نگذاشت افکار شوم دشمن تحقق پیدا کند.

وی در ادامه افزود: در سوریه فشار آوردند که بشار اسد برود حاج قاسم به فرمان رهبری لبیک گفت و ایستادگی کرد و امروز بشار اسد با تمام فشار دشمن ماند.

خطیب‌جمعه شهرستان انار عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید سلیمانی می‌فرماید، شهید سلیمانی احیاگر کلمه مقاومت بود.
دشمن می‌خواهد امروز نام شهید سلیمانی را کمرنگ کند اما نمی‌تواند، دشمن قصد داشت محبت حاج‌قاسم را از دل‌ها پاک کند اما موفق نخواهد شد، محبت حاج قاسم در دل‌ها به فضل الهی روز به روز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه انار با اشاره به اهداف دشمن در اقدام تروریستی اظهارکرد: سرپوش گذاشتن به شکست‌های جبهه استکبار جهانی در طوفان‌الاقصی، شبه آلود کردن فضای عمومی، امنیت عمومی، ایجاد شبه نسبت به مسئولین امنیتی جز اهداف دشمن است که به فضل الهی انتقام سخت گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی