دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

صالحی گفت: ترافیک تریلرها در محور نوق به انار و بالعکس بدلیل تکمیل آسفالت جاده بافق – نوق و کوتاهی۱۲۰ کیلومتری نسبت به مسیر سابق است که این موضوع باعث هجوم تردد تریلرها به شهر انار و سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است.

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار ظهر امروز ۱۹ دیماه در جلسه بررسی مشکل تردد خودروهای حمل سنگ آهن از مسیر بافق به جوادیه و بالعکس اظهار داشت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن از معدن بافق در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده، خطرات جانی نیز برای شهروندان دارد.

وی در ادامه از دادستان انار خواست به عنوان مدعی‌العموم به این قضیه ورود کنند و از متولیان معادن سنگ آهن بخواهند یا یک مسیر را جایگزین محور نوق-انار به مقصد بندعباس داشته باشند و یا هزینه های سنگین این مسیر را به شهرستان انار انتقال دهند.

محسن صالحی فرماندار شهرستان نیز بر پیگیری نسبت به حل معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن از معدن بافق تأکید و با اشاره به مصوبه شورای ترافیک در این خصوص ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این مسئله در کمیسیون امنیت راه ها مطرح و از تردد کامیون‌ها در سطح شهر انار جلوگیری شود.

صالحی در ادامه متذکر شد بر اساس مستندات قانونی کلیه معادن به طور کلی طبق تبصره ۴ ماده ۸۵ قانون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استاندارد سازی مسیر های عبوری منتهی به شهر لازم الاجرا است .

وی افزود: ترافیک تریلرها در محور نوق به انار و بالعکس بدلیل تکمیل آسفالت جاده بافق – نوق و کوتاهی۱۲۰ کیلومتری نسبت به مسیر سابق است که این موضوع باعث هجوم تردد تریلرها به شهر انار و سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است.

فرماندار انار در پایان عنوان کرد: رانندگانی که به امر حمل و نقل مشغول هستند همیشه کوتاهترین راه‌ها را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب می‌کنند و این موضوع باعث شده طبق آمار تصادفات در محور انار و نوق از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان حادثه مرگبار جاده‌ای که موجب فوت ۵نفر بر اثر برخورد با تریلی طی یکسال اخیر در این مسیر بوده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی