شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

دکتر حسنی مسئول کمیته خیرین شهرستان انار در خصوص این خبر گفت: در بدو سه ماهه تشکیل کمیته خیرین شهرستان به لطف و همت خیرین بزرگوار شهرستان مبلغ ۴۵ میلیارد ریال جذب خیر داشته ایم که بخش سی تی اسکن به همت خیرین به‌زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی انارما؛ دکتر حسنی مسئول کمیته خیرین شهرستان انار در خصوص این خبر گفت: در بدو سه ماهه تشکیل کمیته خیرین شهرستان به لطف و همت خیرین بزرگوار شهرستان مبلغ ۴۵ میلیارد ریال جذب خیر داشته ایم که بخش سی تی اسکن به همت خیرین به‌زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: بخش رادیولوژی و ICU ساختمان توسعه (ساختمان خیّر ساز) نیز در حال تکمیل شدن است و بسیاری تجهیزات اتاق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) نیز توسط خیرین گرانقدر تکمیل و تجهیز و‌ خرید اقلام پزشکی برای مراکز جامع سلامت نیز انجام شده است .

مسئول کمیته خیرین شهرستان انار عنوان کرد: در این راستا کمک هزینه درمان چندین مورد از بیماران بی بضاعت را در دستور کار داشته ایم و تمام اقدامات با نظارت مستقیم خیرین سلامت در حال انجام است و انشالله با لطف خداوند و همت خیرین بزرگوار گامی موثر در ارتقا سطح سلامت جامعه خواهیم داشت.

گزارش: مهدی خلیلی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی