دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سرفراز شهرستان انار ادای احترام کرد. حجت‌الاسلام و المسلمین شهابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با حضور در مسجد تاریخی امام […]

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سرفراز شهرستان انار ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهابی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با حضور در مسجد تاریخی امام خمینی (خواجه شریف) شهرستان انار در جریان تعمیر و مرمت این مسجد کهن و تاریخی قرار گرفت.

در این بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس میراث فرهنگی انار، متولیان مسجد حضور داشتند، مدیرکل تبلیعات اسلامی استان از زحمات اداره میراث فرهنگی شهرستان انار و متولیان تعمیر تقدیر و تشکر کردند و بر حفظ این بناهای مقدس تاریخی تاکید کرد.

در پایان این بازدید نماز جماعت ظهر و عصر در این مکان مقدس اقامه شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی