دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار گفت: تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ در ۹ ماهه نخست نشان از فعالیت مستمر مجموعه دارد و در بودجه سال جدید با نگاهی عملیاتی به گونه ای پروژه ها تعریف شده است که به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه خبری” انارما ” ؛ علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در نشست رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به سهم ۵۳ درصدی فعالیت‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳ گفت: تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ در ۹ ماهه نخست نشان از فعالیت مستمر مجموعه دارد و در بودجه سال جدید با نگاهی عملیاتی به گونه ای پروژه ها تعریف شده است که به سرانجام برسد.

عبدالرضایی، با اشاره به تناسب ۵۳ به ۴۷ درصدی بودجه فعالیت های عمرانی نسبت به هزینه‌های جاری خاطرنشان کرد: احداث میدان ابتدای بلوار ولایت، بوستان بزرگ صدرآباد، بهسازی میدان ها و بوستان های محله ای، خرید ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی، پیاده رو سازی اطراف ارگ ساسانی، جدول گذاری و تکمیل رفیوژ بلوار آیت اله خامنه ای، احداث ترمینال مسافربری و میدان تره بار از مهمترین برنامه های سال آینده مدیریت شهری محسوب می‌شود.

عبدالرضایی همچنین با اشاره به رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری انار به موضوعات فرهنگی در بودجه خاطرنشان کرد: با افزایش چشمگیر بودجه فرهنگی نگاه ویژه و بیش از پیش هدفمند اولویت‌های فرهنگی شهر در حوزه جشنواره های تخصصی، همایش ها و رویدادها مدنظر قرار می‌گیرد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر انار اعلام کرد در لایحه تقدیمی، بودجه شهرداری با افزایش ۶۹ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۲ برای سال جدید به مبلغ یک هزار و یکصد و ده میلیارد ریال است که بخش هزینه های جاری شهرداری ۵۱۹ میلیارد ریال و بخش هزینه های عمرانی ۵۹۴ میلیارد ریال پیشنهادی در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی