دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مرحله اول قرعه کشی تخصیص زمین به خانواده های حداقل داری ۴ فرزند زیر ۲۰ سال شهرستان انار در محل فرمانداری انار با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری “انارما” ؛ مرحله اول قرعه کشی تخصیص زمین به خانواده های حداقل داری ۴ فرزند زیر ۲۰ سال شهرستان انار در محل فرمانداری انار با حضور مسئولان برگزار شد.

محسن صالحی فرماندار انار اعلام کرد : تعداد ۳۶ قطعه زمین جنب انبارشهرداری (نوشهر) بالای ۲۰۰متر به افراد واجد الشرایط از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان انار پس از طی مراحل اداری در اداره کل راه و شهرسازی استان بنام متقاضیان تنظیم می گردد.

در بند الحاقی (۲) تبصره (۱۳) ماده واحده این لایحه آمده است: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی