دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به مناسبت ایام الله دهه فجر فرماندار شهرستان با همراهی تعدادی از روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان انار برای بررسی میدانی و پیگیری مشکلات روستای شاهم آباد در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری “انارما” به نقل از روابط عمومی بخشداری انار؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر فرماندار شهرستان با همراهی تعدادی از روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان انار برای بررسی میدانی و پیگیری مشکلات روستای شاهم آباد در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا حضور یافتند.

در این جلسه پیرامون موضوعات ارتباطات، برق و روشنایی ، میراث فرهنگی ، ورزش و مسکن روستا بحث و گفتگو شد و مصوباتی در جهت رفع مشکلات این روستا به مسئولین جهت پیگیری ابلاغ شد.

این جلسه با حضور روسا و نمایندگان اداره های آبفا،راهداری،بنیاد مسکن،میراث فرهنگی،منابع آب،ورزش و جوانان و رئیس اداره برق کشکوئیه برگزار شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی