شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

حسین رضایی فرماندار رفسنجان بیان کرد: ۶۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش انار ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، حسین رضایی فرماندار رفسنجان بیان کرد: ۶۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، تأیید صلاحیت شدند.

مهلت انصراف رسمی کاندیداها قبل از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۸ اسفند ماه بود که در مجموع ۲۸ نفر از کاندیداها در فرصت زمانی اعلام شده انصراف خود را ثبت نمودند و یکی از کاندیداها نیز با تعییر حوزه خود، از رفسنجان به تهران رفت و در حال حاضر ۳۲ نفر باقی مانده اند تا در روز جمعه خود را در معرض رأی و انتخاب مردم قرار دهند.

با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه اجرا، نظارت، امنیت و تدارکات و پشتیبانی، شاهد حضور پر شور مردم در پای صندوق رأی باشیم.

برای انتخابات دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری هم از استان کرمان، ۶ نفر نامزد شده اند.

آیات عظام و حجج اسلام محمد بهرامی خوشکار، سید احمد خاتمی، سید محمد باقر خرازی، احمد شیخ بهایی، امان الله علیمرادی و احمد کوثری ۶ کاندیدایی هستند که نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان کرمان شده اند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی