شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

دو زندانی محکوم مالی با کمک خیرین شهرستان انار از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ باتوجه به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان و همچنین نزدیک شدن به ساعات پایانی سال ۱۴۰۲ با هماهنگی های حجت‌الله کهنی رئیس زندان و شورای حل اختلاف زندان شهربابک دو زندانی محکوم مالی با کمک خیرین شهرستان انار از زندان آزاد شدند.

این زندانیان به مدت ۴سال حضور در زندان و محکومیت مالی به مبلغ بیش از ۷ میلیارد تومان به همت کارکنان شورای حل اختلاف زندان شهربابک و همچنین خیرین شهرستان انار از زندان آزاد شدند.

کارکنان شورای حل اختلاف با تشکیل جلسات متوالی با شکات این زندانیان که به تعداد ۲۷ نفر بودند موفق شدند مبلغ ۵ میلیارد تومان تخفیف در خصوص رضایت از این زندانیان اخذ نمایند و مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به شکات پرداخت گردید و رضایت تمامی شکات اخذ شد .

در حاشیه جلسه صلح و سازش کهنی رئیس زندان بیان داشتند : ما این آزادی را از برکات شهدا میدانیم این زندانیان در برنامه یادواره شهداء شهرستان به شهدا توسل کردند و آزادی این زندانیان را از توسل خود این عزیزان از شهدا داریم .

گزارش: مهدی خلیلی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی