جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما ؛ حسن زمانی رئیس مرکز اورژانس انار در پی این حادثه افزود ششم فروردین ماه ساعت ۲صبح یک مورد واژگونی جک با یک مصدوم و همچنین در ساعت ۹:۴۸ صبح امروز یک‌مورد واژگونی خودرو ۴۰۵ با ۴ مصدوم و در ساعت ۱۳:۵۶ دقیقه یک مورد واژگونی هیوندا با ۴ مصدوم به دنبال […]

به گزارش انارما ؛ حسن زمانی رئیس مرکز اورژانس انار در پی این حادثه افزود ششم فروردین ماه ساعت ۲صبح یک مورد واژگونی جک با یک مصدوم و همچنین در ساعت ۹:۴۸ صبح امروز یک‌مورد واژگونی خودرو ۴۰۵ با ۴ مصدوم و در ساعت ۱۳:۵۶ دقیقه یک مورد واژگونی هیوندا با ۴ مصدوم به دنبال داشت.

به گفته وی علت بیشتر واژگونی ها سرعت غیر مجاز و عدم توجه کافی راننده به جلو است که توصیه می شود در هنگام رانندگی حتما کمربند ایمنی را ببندند.

در پی این حادثه آمبولانس‌های امام حسین(ع) و جوزم و پایگاه شهری انار تمامی مصدوم های حادثه را به بیمارستان ولیعصر ( عج) انار انتقال دادند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی